klister var namnet.

men hej alla kära turturduvor och fria fän!

den här dagen känns sådär förbannat bra.
bara så..

en dag bättre än dom flesta andra.
varför kan jag inte svara på.
kanske för att jag lyssnar på en ny grupp som får mina fötter att steppa genom rummen.
som får min tondöva röst att sjunga med.. även fast jag inte lärt mig texterna.

santogold. ni lyssnar väl nu på det barn?

les artistes, my superman, shove it.. varenda låt på albumet är så fenomenal.

JOOOOOOO... jag minns ju förfan vad jag drömde inatt! DET kan nog ha att göra med glädjen.
jag drömde alltså att jag vunnit 6 miljoner kr.

pengar gör en fan glad. pappa visste inte vad han snackade om när han sa till mig att pengar gör en ful.

jag ska kila ner och kolla om jag får iväg bilen från parkeringen nu.
det töar ju lite för mkt om jag får säga det.

men jag klagar inte!



hörshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0