nån som älskar livet lika mycket som jag?

meeen heeeej!

less är ordet för mig ikväll.
jobbade alltså stägning. åkte sedan och handlade mat innan vi svälter ihjäl här hemma.
kommer hem lagomt till 21.00 och märker att jag är själv hemma.
plockar fram några frysta baconskivor och svär att jag måste äta.
när dom är tillagad alltså.

pratar med jonas i telen. han är på hockey!

DEN JÄVELN ÄR PÅ HOCKEY!
när tvätten rinner över och kylskåpet kyler luft. luft och en ketchupflaska.DÅ ÄR HAN PÅ HOCKEY!
får sen se att han lämnat smutsiga matlådor på diskbänken.

JAG SOM STÄDADE IGÅR!
NU BRINNER DET SNART. NU BRINNER JAG SNART!

öppnar skafferiet och ska hämta spagetti.
snavar över potatis som står mitt på golvet.
som jonas ställt mitt på golvet!

BRINNER AV!

skiter i spagettin och slänger in baconen i frysen. igen.
brer två mackor ist. dricker upp läsken vi skulle ha till helgen.
äter upp godiset jag köpte till helgen.

MEN.. så plötsligt ser jag något på bordet.
en liten häst.
min häst jag fick av emma i julklapp som loke puttade ut genom fönstret första vårdagen jag hade öppet för honom.

jonas måste ha hittat den nu när det töat.
ja.. han är tydligen bra till nått!

DEN JÄVELN!




Kommentarer
Postat av: jenny

Hahahaha!! Inte lätt att leva samboliv inte ;)

Jo, jag älskar också livet tokmycket!! Fantastiskt mycket! :D

2010-03-12 @ 07:53:51
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha vilket underhållande inlägg :) Hoppas allt är bra med dig Stina fina!

2010-03-12 @ 11:17:13
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Fan va rolig du är jänta! :)

Vi måste ses snart! Jag jobbade sista dagen idag och är nu ledig i minst ett år framöver så hojta till när du kan ses! :)



puss!

2010-03-12 @ 19:29:44
URL: http://annaveronicamartin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0