gnussar fötterna mot varann och smånjuter.

(nämen åhh..

vad trevligt då...)

tänkte ta resterna i kylskåpet efter jobbet idag.
sådär en lördag, aningen trist.

men vad tillagade jonas igår då? Jo.. LAMM!
jag sitter och har munorgasm över varenda tugga.

MEDANS.. och lyssna nu..

.. medans jag letar ett vackert modulhus till våran tomt som vi i framtiden ska hitta.
inte jag..UTAN vi.. har faktiskt kommit överens om att vi vill bygga vårt egna hus.
jag har alltså fått jonas till att prata hus med mig. hög femma!

med lite hjälp och jonas handyman instinkt kommer vi nog få betala samma summa.. i slutändan.
så varför inte bygga det precis som VI vill ha det?!

ganska högt upp på topplistan har vi detta.



mellangården. hittade även ett fint hus som hette frälsegården men NEJ.. jag bor inte i ett hus som är kristet!

men se på detta.. titta bara finsnickeriet på farstun..
här har vi en liten del av mina drömmar alltså.
men en ganska stor del i vår ekonomi... fan att det alltid ska krocka!!

men vem vill dö med pengar på fickan egentligen?




Kommentarer
Postat av: Malin

Helt galet underbart, vackert hus! Är något i den stilen jag också drömmer om!

Ha det bra!

2010-03-15 @ 07:44:03
URL: http://malinheldeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0