hej vad det går!

monsiouer mitt herrskap!

blir alltid lika lyckat efter att carro viftat med sitt trollspö på mitt hår.
denna gång blev det en touch av orange.

jag gillart skarpt!

kan även checka av gyminstruktören.
ut-ur-vassen 2010! ! !
jag har sagt det förr och jag säger det igen.. åh huva vad dessa kylskåp ska bäras!

he.. he..

för övrigt vänner.. vill jag bara tillägga:

saker och ting kommer bli annorlunda!
schpäääännande!?

..mycket!

OCH imorgon är det den 25.
LÖNINGSDAG!
imorgon börjar en månads icke-konsumtion!
jag och mina shopoholics på monki har kommit överens om att vi ska sluta med att överkonsumera så JÄVULSKT!
spara är det nya!!

folk sysselsätter sig med att vandra runt i butiker en solig dag och när dom väl kommer hem på kvällen längtar dom till varmare ställen med större solchanser!

upp med ögonen för fan! sluta shoppa bort rastlösheten och ut i sola mäér!







Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg upp en bild på håret då :)

2010-03-24 @ 19:48:14
Postat av: Maijsan

Precis som Sara så vill man se en bild på BARRET!!! :)

2010-03-25 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0