jonas och hans öjneblick!

hej alla hjärtan och kåkfarare!

jag lever än.. yes.. !

katarren börjar bli bättre och bättre för varje dag.
dricker dock fortfarande medicin för den..
denna medicin dårå.. JORÅSATT.. den har konsistens av seg och mjölig sperma.
nu har ju alltså inte jag testat sperma någon gång. utan jag har själv varit ett, därför vet ju jag hur seg och mjölig man är som ett sperma.
punkt.

hade ett jävla fint ögonblick med jonas igår kväll.
hade just varit ute i parken här intill och plockat hägg och snackat framtid.. vår framtid.
kommer knappt innanför dörren då jonas direkt ska påminna om medicin.
han är ju snäll.. han vill ju bara väl.. men USH!! spermados två för dagen.
jonas börjar sen läsa på flaskan och lyser upp:

VA?! det här är ju fel medicin stina.. den här är ju till för ANAL SUSPENDER!!!!!

jag stelnar..mitt i sväljandet..
läser noggrant på flaskan där det står : oral suspension.

den lilla jäveln! skrämde ju livet ur mig.. kvällen fortlöpte i analets tecken..
hur skulle det egentligen vara att ha ett anal med 10 cm i diameter? hur stor skulle bajskorvarna om man i den sitsen se ut om man skulle bli tvungen att pressa ut dom. det skulle ju vara falukorv vi snackar då!
en tjock falukorv som har längden 1 cm, knappt.

ja.. fint ögonblick.. vare ja..

vad mer.. JO, husvisning var vi på idag. blev dock ingen aha-upplevelse.. mer nähä-upplevelse.
men kul att jonas är med mig nu.. ist för mot.

har även varit på möte med mina framtida kollegor idag, eller vi kan kalla dom mina framtida undersåtar.
haha!! näää, det blir nog dom som bossar över mig.
känner mig ganska ny i gemet såhär i början.

tänker nu avsluta detta inlägg som en äkta bloggerska!
genom att visa upp min nyköpta ring.



hej mä´er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0