livet kan vända 180 grader på en natt.

Hej kära vänner!

saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig.
i mitt liv händer allt som aldrig skulle ha hänt..
som aldrig ens fastnat i mina tankar..
förut..

det har hänt och jag tar en dag i taget nu.. förgyller den med vänner och allt annat som betyder mkt för mig.
förgyller den med ensamhet som annars varit så tyst och mörk.

jag trivs, jag mår bra och jag gör precis som alla säger åt mig..

lever.. för mig..

en vacker dag vet jag om det var rätt eller fel..
men tills dess lever jag i nuet.. och gör det som känns bra.. nu.

kärlek på helt annan nivå.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har det hänt något? :/

2010-11-01 @ 13:31:32
URL: http://cissiforsberg.blogg.se/
Postat av: Jossi

Oj..Hoppas du mår bra/bättre. Jag känner inte dig men har läst din blogg länge och gillar den!!=) Du verkar vara en härlig och glad tjej...=) Hoppas du fortsätter blogga...och alla som inte känner dig på "riktigt" undrar nog vad som hänt. Även fast det är upp till dig att dela med dig av vad du vill. Take care!

2010-11-10 @ 07:06:15
Postat av: Ida

Hej min kära. Har hört på omvägarna. Allt stöd i världen från dig till mig. All go känsla i magen vill jag att du ska ha. Som sagt, man har bara ett. Ett endaste.



Ta hand om dig på bästa sätt. Hoppas vi ses snart.

Stor kram

Ida

2010-11-18 @ 12:29:52
URL: http://www.gronaasbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0