visste ni att ni styrde er värld med ett ord?

Goder Afton herre och fru!
idag var det visning på agendan.
lägenhetsvisning.
jag ska alltså flytta själv för första gången nånsin.
man kan tro att det känns skrämmande...
men faktiskt inte. inte ett dugg!
däremot kommer jag sakna mitt liv med Jonas.
men just tack vare honom och hans förstående känner jag mig stark.
just tack vare hans förstående är jag hundra på min sak.
han är bäst! han är trygghet och han äger det finaste hjärtat..
men tyvärr skriker min kropp bara efter allt annat än trygghet.
det här är ett av skälen till att jag vände på mitt liv.
kunna stå på egna ben!
någon gång måste alla känna på det.
kunna hantera ensamhet, kunna älska sin egentid och ta sig an den.
just nu är det min tur.
jag slänger mig handlöst utför.. inget skrämmer mig för jag har aldrig känt mig starkare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Insane, du är galet stark kvinna.

Keep it up, och lycka till med lägenhets letandet!

2010-11-19 @ 12:13:12
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0