men snälla nån!! bränn mig!

alltså.. har någon haft en värre morgon än mig så vill jag höra den.

min?

kommer till jobbet. öppnar lilla haket själv.
känner mig måttligt bättre i förkylningen.
ska snyta av i förebyggande syfte innan jag börjar med mackorna.
vad händer?
jaa.. vafan händer.. jag hinner knappt fatta något förens jag inser att min bh håller på att fyllas med blod.

YES!

mina tunna blodkärl i näsan har i ett snyt gett upp hoppet om mig.
det som händer mig kallas näslod men det här var fan som att skära upphandlederna.. SÅ mkt blod forsar ur mig.
paniken sköljer över mig.. JAG SOM INTE TÅL JÄRNLUKTEN!

tiden går..

klockan slår 8 och jag ska alltså öppna lilla cafeét.
prioriterar att sluta blöda och lägger mig ner.. överdriver en aning men kan nästan känna hur liter för liter sprutar ur mig.

folk blir förbannade utanför och börjar rycka och banka på fönstrerna..

vad gör jag?! vad ska man göra?

jag springer fram till dörren, hela hakan och halsen täckt av blod.. öppnar dörren samtidigt som jag försöker hålla huvudet högt (bokstavligt) och möts av denna kommentar:

-VI FRYSER JU IHJÄL DÄR UTE!!

va? där står jag täckt med blod och papper i hela fejjan.. för allt dom vet kan jag ha strimlat upp ansiktet i köttkvarn och hennes kommentar lyder så..?

vad är det för fel på folk? varför är inte människor mänskliga?

resten av dagen fixar ida för mig så jag kan åka hem..
snälla, rara kollega!
ringer sjukhuset och begär att få komma och bränna näsan omedelbart!
får självklart inte det pga av diverse skitsnack och jada jada..

två timmar av måndagen har gått.. punkt


Kommentarer
Postat av: lillis

tycker d e för dåligt med uppdateringen, jag vill ju veta vad du göööööööör =)

pusssssssss

2010-10-30 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0