jag tar mina överviktiga barn och flyttar dit skog och möss hägrar!

du är min.. bara min..
jag är så lycklig att jag skulle kunna spy..
som sagt, alla lyckliga ord i ordboken kan inte ens beskriva min lycka!

med vetskapen att Jonas fortfarande är en del av mitt liv kan jag med världens största leende flytta in i min, första, egna lägenhet.
nu, äntligen.. kan jag sätta ett datum för mitt nya liv.. mot det där som jag så gärna vill veta mer om.

jag ska klara mig helt på egen hand!

och det kommer gå hur bra som helst!
kloka, bedårande vänner, vinkvällar, middagar, baden baden, grillfester, jordgubbsplanteringar, vår, sommar höst, vinter.. den här lyckan var speciell.. den känns.. annorlunda..oförutsägbar!






POW POW POW!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Stina! Är det din nya lägenhet? Skitsnygg!! Blir riktigt avis! Hur går det med jobbet på Monki? Mamma berättade att hon hade träffat dig, när hon var på Birsta med Eva. Tänkte på dig och ville bara säga hej och höra hur du mår. Joo, åså, kläderna blev tokbra! =)

2011-03-04 @ 13:29:19
URL: http://cisselinas.blogspot.com/
Postat av: Ida

Fint. MYCKET fint!

2011-03-17 @ 08:48:19
URL: http://www.gronaasbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0