I need some fine wine, and you.. you need to be nicer.




Hola!
sommaren 2010 hittade jag en kanin i skyn.
förevigade det hela.
kan tyckas vara onödigt. jag tycker det är ganska fint.

bland mina top10 måsten, sommaren 2011 är luftballong med..
gärna i en kanin.

annars hörrni, har jag ett riktigt skäl till att blogga.
Jag har alltså ingenting att göra.

förutom att jag flyttar imornbitti och borde packa mitt lilla liv så har jag ingenting att göra.

jag får inte fingrarna ur.. det går bara inte!

häromdagen skruvade jag ner en tavla.
då kände jag mig duktig.
idag skulle jag skruva ner en liten hylla.
då kände jag mig mindre duktig.



den ena skruven sitter alltså mycket hårdare än den andra.
vanligtvis hade jag ropat på Jonas och han hade kommit och löst mitt problem.

hur fan ska jag göra nu?

ska jag ringa Stene, min nya handyman?


Kommentarer
Postat av: norrfors

Ring Stene! ;-P

2011-03-28 @ 10:38:22
URL: http://mikael.norrfors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0